Viime perjantaina kävimme Lotan kanssa Alajärvellä katsomassa kahta mun kasvattia.

Joensuun perheessä elää 10v uros Cavaleons Armani,Mani,.Vanhamies on niin upeassa kunnossa että olen oikeesti aivan sanaton.Ei ikänä voisi uskoa että on 10v!Kiitos Kirsti ja Olli että olette pitäneet niin hyvää huolta tästä upeasta leijonasta

Kävimme myös Havri-Joonaan perheessä katsomassa Cindyä joka taas on mun viime kesän kav.pentueesta.Siellä oli sitten kaunis tyttö jolla virtaa oli kuin pienes kyläs.Ihana pakkaus,oikee pusu kone.

Kasvattajana tulee aina niin onnelliseksi kun näkee että kasvattinsa elävät hyvää koiran elämää ja perheeseen mihin on kasvattinsa myynyt osoittautuvat kaikin puolin hyviksi niin voi vähän taputtaa itteensäkin että on todella sen arvoista että on tarkkana mihin ja kenelle kasvattinsa myy.

Kiitos kaikki te ihmiset jotka pidätte hyvää huolta kasvattamistani koirista=)

Tian kanssa käväistiin Seinäjoella näyttelyssä.Siit onkin todella kauan aikaa kun olen kehässä pyrähtäny viimeksi.Tia sai EH:n kun on liian vaaleat silmät.No tuomari on kyllä siinä oikeassa mutt minä olen kuitenkin erittäin tyytyväinen koska Tia käyttytyi erinomaisesti.Oli nukavaa tavat vanhoja tuttuja ja erityis kiitokset Jonnalle joka kuvasi.